Customer Support & Marketing (fulltime: 40 uur)

Wat ga je doen?

VASCO-fulfilment is een e-Fulfilmentdienstverlener en verwerkt bestellingen van diverse webshops. Als “Customer Support & Marketing” ben je een belangrijke schakel tussen Sales, Klantenservice en de Klant en ben je hét aanspreekpunt in het behandelen, beoordelen en uitvoeren van klant specifieke fulfilmentbehoeften. Je bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe fulfilmentaanvragen en deze bespreek je met Sales. Je bent nauw betrokken bij nieuwe klantintegraties. Daarnaast, vanuit “Marketing”, onderhoud je actief onze website en verzorg je marketing gerelateerde mails.

Welke werkzaamheden ga je uitvoeren?

Customer Support (75%)

Klantcontact, telefonisch:

  • Beantwoorden van (verkoop gerelateerde) binnenkomende oproepen > 1e inventarisatie maken van behoeften > businesscase met Sales bespreken

Klantcontact, mail:

  • Behandelen van binnenkomende fulfilmentaanvragen > 1e inventarisatie maken van behoeften > businesscase met Sales bespreken
  • Behandelen van binnenkomende vragen en verzoeken die je veelal verwerkt in ons WMS-systeem, waaronder:
    • het actief bijhouden van de verzendvoorkeuren op klantniveau;
    • (tijdelijke) product samenstellingen aanmaken;
    • het toevoegen en gebruiksklaar maken van nieuwe Marketplaces (online verkoopkanaal van de klant);
    • het ontwerpen en personaliseren van custom pakbonnen en mailing notificaties.

Pre-onboarding:

  • Tijdens overlegmomenten bespreek je nieuwe klantintegraties met de Teamleiders Inslag & Uitslag. Je bespreekt de uitgangspunten en de fulfilmentbehoeften die met de fulfilmentklant besproken en overeen gekomen zijn, zodat de integratie soepel verloopt en het fulfilmentproces doorgang kan vinden.

Onboarding:

  • Tijdens de onboarding ben je nauw in het fulfilmentproces betrokken. Je controleert met de Teamleider Inslag of de producten conform de richtlijnen zijn aangeleverd en monitort vervolgens de verwerking hiervan. Tijdens de onboarding houd je nauw contact met de nieuwe klant en geef je tussentijdse updates omtrent de ontvangstverwerking. Tot slot stem je de definitieve live-gang datum met de klant af.

Post-onboarding:

  • Na de onboarding is het van essentieel belang dat de klantwensen gewaarborgd worden. Je houdt meerdere overlegmomenten met de Teamleider Uitslag en bespreekt hoe de orderafwikkeling verloopt en of de inpakinstructies worden nageleefd.

Marketing (25%)

Verhoudingsgewijs ben je minder met Marketing gerelateerde werkzaamheden bezig. Taken behorende bij Marketing zijn o.a.:

  • Opstellen van verkoopdocumentatie conform huisstijl;
  • Actief onderhouden van de website (teksten, foto’s, blogs, FAQ);
  • Verzorgen van mails vanuit mailsoftware conform huisstijl over: nieuws, exceptions, nieuwe diensten en tariefwijzigingen;
  • Posten van berichten (met foto’s/ video’s) op LinkedIn.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent enthousiast, houdt van aanpakken en hebt een no-nonsense mentaliteit;
  • Je kunt situaties vanuit verschillende perspectieven benaderen, een must voor de beslissingen die je neemt;
  • Je woont binnen een straal van 15 kilometer van Ridderkerk.

Wat vragen wij van jou?

  • Opleiding: minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een logistieke of commerciële opleiding gevolgd;
  • Ervaring: minimaal 3 jaar ervaring in het logistieke- en/ of commerciële vakgebied;
  • Kennis: basiskennis logistiek en commercie;
  • Talen: moedertaal Nederlands (in woord en geschrift) + basis Engels;
  • Competenties: o.a. Discipline, Resultaatgericht, Verantwoordelijk, Inlevingsvermogen, Eigenaarschap.

Wat heeft VASCO je te bieden?

  • Je kunt per direct aan de slag;
  • Bij goed functioneren een vast contract;
  • Een passend salaris met groei bij goed functioneren of doorgroei naar Sales & Customer Support.

Solliciteer!

Je sollicitatie kun je sturen naar Marion Mook via marion@vasco-fulfilment.nl of vul het onderstaande formulier in. Wij nemen vervolgens contact met je op.